The fault in our stars nail art

by - 07:00


Dat ik helemaal weg ben van 'The fault in our stars' weten jullie ondertussen al wel. Vorige week kwam er een review online van het boek. Ik moet toegeven dat ik - wegens tijdsgebrek - nog maar een stukje van de film heb gezien, maar vanaf het moment dat ik weer meer tijd heb ga ik de hele film bekijken. Op basis van het boek heb ik alvast een leuke nail art bedacht.



Wat heb je nodig voor deze nail art? Een blauw, wit en zwart lakje, krantenpapier en pure alcohol (70%). Ik ging voor een opvallende blauwe kleur van Catrice. Deze gebruik ik als basis en verwijst natuurlijk naar de omslag van het boek. Hierna heb ik met behulp van krantenpapier letters op mijn nagels gedrukt. Je legt je nagels 10 sec in een bakje met alcohol, hierna druk je het krantenpapier aan op je nagels. Dip hierna even met de onderkant van je vinger in de alcohol en druk hiermee het krantenpapier aan. Tadaa, nu heb je allemaal letters op je nagels.

Op mijn ringvinger en middelvinger heb ik telkens een wolkje in wit en zwart getekend. Hierin heb ik telkens met de tegenovergestelde kleur het woord 'ok' erin gezet. Ook dit is een verwijzing naar het boek. Werk het geheel af met een top coat en je bent klaar met deze nail art.




Ben jij ook zo'n fan van The Fault In Our Stars?

You May Also Like

25 reacties

  1. Ge-wel-dig!! Echt super tof. Ik heb twee weken geleden de voorpremiere gezien en ga komend weekend nog een keer naar de film! Prachtfilm. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gedaan, echt een super mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, echt knap hoe je dat hebt bedacht! Ik hou van je nail art ideeën. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk bedacht! erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat creatief gedaan! Het boek ligt voor me klaar bij de bibliotheek, dus ik ga heb vanmiddag halen en dan kan ik hem ook eindelijk lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt super leuk idee en echt heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Ik wil het boek ook graag lezen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat gaaf en origineel! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf idee! Ik wil het boek volgende week gaan lezen, 'k ben toch wel heel nieuwsgierig! Supermooie nail art<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan zeg! Ik moet echt eens een keer het boek gaan lezen of de film gaan kijken, ik heb alleen de trailer gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je echt gaaf gedaan, dat boek wil ik ook nog lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat onwijs gaaf zeg! Ik heb hier zo veel over gehoord, ik wil ook zeker nog het boek lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk gedaan! Dit ga ik ook eens proberen! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige & originele nail-art!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, very creative!
    That is the saddest book I have ever read.

    www.ChicAndAlluring.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn super mooi geworden! Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk gedaan zeg..!

    Beautyflashx.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen