Nail art: watermelon

by - 06:30


De zomervakantie is voor de meeste al verleden tijd. September is in het land, we moeten afscheid nemen van de zomer. Zo jammer! Gelukkig is het deze week nog aangenaam warm. De temperaturen blijven stijgen en dat zorgt ervoor dat ik weer een zomergevoel krijg! Bij zomer horen natuurlijk watermeloenen. Deze mixen we samen tot een leuke nail art.



Voor we beginnen, laat ik jullie even de lakjes zien die ik gebruikt heb voor deze nail art. Van links naar rechts: Lime green - Vino Tinto - Peach - Deep Sea - Gel look top coat - KTN Neuberger lakje (roze) 



Hoe heb ik deze nail art gemaakt?
Ik lakte mijn duim, middelvinger en ringvinger in de kleur peachy. Mijn pink en wijsvinger lakte ik in een mintgroene kleur. Hierna zette ik met een zwarte kleur bovenaan op mijn nagel een stip. Dit doe ik enkel op de nagels waar ik de kleur peach aanbracht. Op de andere nagels maakte ik een watermeloen. Maak eerst in een roze kleur de vorm van de meloen, omlijn een stukje van de rand met groen en breng met een zwarte kleur de zaadjes aan. Werk het af met een topcoat en je bent klaar.





Ga jij nog genieten van het mooie weer?

You May Also Like

21 reacties

  1. Pretty nails! Love watermelon ^^

    Z ♥
    http://beautybyz.blogspot.se/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dit is echt een hele mooie nailart! En wat heb je dat netjes gedaan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n leuke nailart! Ik wou dat ik het zelf ook zo goed kon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke nailart! Ik hou echt van watermeloen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, heel mooie gedaan! Leuke Nailart! Erg knap! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Watermeloen nailarts vind ik altijd ZO schattig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. et nu ik in een soort watermeloen verslaving zit. Geweldige timing weer, haha. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe heb jij toch het geduld er voor :o het ziet er telkens zo leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, mooi! Bij mij mislukken zo een dingen altijd.. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt super tof gedaan! Watermeloen vind ik niet zo lekker, maar het ziet er wel super leuk uit haha! Wat kan je dat goed zeg, nail art! Heel creatief! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige nail-art! Heel leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen