E.L.F. Natural Lash Kit

by - 07:00


Valse wimpers, iets wat me altijd afschrikte. Het geeft een mooi resultaat, maar als het er erg nep uitziet, haak ik meteen af. Valse wimpers is ideaal voor mensen met dunne en doorzichtige wimpers, maar voor een feestje kan het een prachtig resultaat geven. Ik mocht de Natural Lash Kit van E.L.F. uittesten. Wat vind ik ervan?



De wimpers zien er echt super goed uit. Ze zijn er flexibel, zo kun je ze erg goed aanbrengen. In de verpakking zitten de wimpers vast met een heel dun laagje lijm, zo blijven ze goed in de verpakking zitten. Met behulp van een pincet kun je de wimpers makkelijk uit de verpakking halen.


In de verpakking zit ook een klein potje lijm. Deze is doorzichtig, dus je zult de lijm niet zien wanneer je de wimpers hebt aangebracht. Met een pincet houdt je de rand van de wimpers vast en druk je tegen je wimper rand aan. Hierna kun je ervoor kiezen om mascara aan te brengen zodat je eigen wimpers opgaan in de valse wimpers. 


Ja, dit is het resultaat, maar ik moet er wel een woordje uitleg bij zetten. Ik heb nooit eerder valse wimpers aangebracht en ik kan je vertellen dat het niet eenvoudig is om dat te doen. Uiteindelijk heb ik de wimpers zelf wat korter gemaakt. Waarom? Wanneer de uiteindes van de wimpers goed vast zaten, loste het voorste gedeelte van de wimpers terug. Toen ik de wimpers wat korter had gemaakt, had ik nog altijd hetzelfde probleem. Ik ga er vanuit dat het ligt aan mijn 'niet kunnen aanbrengen van valse wimper' skills. 

De wimpers zijn kwalitatief zeker goed. Met behulp van make-up remover kun je ze snel en makkelijk verwijderen. Ik ben er spijtig genoeg niet in geslaagd om ze goed aan te brengen. Ik ga zeker blijven oefenen. De valse wimpers kun je maximum drie keer aanbrengen, daarna is het aangeraden om ze weg te gooien. 

E.L.F. Natural Lash Kit - € 1,00


Dit artikel bevat een product wat is opgestuurd door een merk of bedrijf. Lees mijn disclaimer.

You May Also Like

25 reacties

  1. Ik heb ook nog nooit nepwimpers bij mezelf aangebracht. Voor €1,00 zijn ze leuk om te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuke prijs maar ik heb zelf niks met nep wimpers daar heb ik gewoon het geduld niet voor x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinken goed, maar ik heb niet zoveel met nepwimpers; ik vind het zo lastig aanbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk voor een feestje misschien, zelf gebruik ik alleen liever een goede mascara.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ook heel moeilijk haha, maar oefening baart kunst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het nog nooit geprobeerd maar wil het wel. Ik zou hier ook veel mee moeten oefenen, ben niet nauwkeurig en heb geen geduld.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het echt mooi, maar ik kan ze ook niet echt goed aanbrengen. Daardoor zie je dat randje altijd zo goed. Misschien dat ik eens losse wimpers ga proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan ze ook echt niet aanbrengen haha, bij mij zaten ze de eerste keer er net zo op en toen zeiden ze oefen baart kunst

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zelf heb ik nog nooit nepwimpers opgedaan lijkt me zo lastig.. maar als ik weer wat bij elf ga bestellen neem ik ze mee voor die ene euro om het toch eens te proberen:D
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze er erg mooi uitzien en voor 1 euro zou ik ze wel eens willen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zien er mooi uit en oefening baart kunst zeker? Zelf heb ik nog nooit valse wimpers gebruikt laat staan gekocht maar voor 1 euro is het zeker het uittesten waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb zelf ook nog nooit nepwimpers aangebracht, maar ben altijd wel heel benieuwd hoe het zal staan bij mezelf. Voor de prijs vind ik deze er ook wel erg goed uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het lijken mij wel fijne wimpers! Ik heb nu mijn eerste paar nep wimpers, maar aanbrengen gaat mij ook vast niet lukken haha... x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De wimpers zelf zien er echt heel goed uit, en ik denk met oefenen dat ze ook wel heel goed zouden zijn. Helaas behoor ik tot de categorie ''al 200 keer geprobeerd'' maar het lukt nog steeds niet. Ik denk dat ik de feeling er gewoon niet voor heb haha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het zelf ook wel lastig om ze aan te brengen en met hoe mijn wimpers op het moment zijn vind ik het ook niet zo heel snel nodig, dus de nepwimpers die ik nog heb liggen (ook van elf toevallig!) laat ik nog maar even liggen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben ook echt een ramp met nepwimpers. Heb ze een keer in een goodiebag gekregen en daarna maar eens uitgeprobeerd, maar ze bleven gewoon niet zitten. Voor 1 euro is het een leuke set om mee te oefenen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het wel leuk voor speciale gelegenheden. En zeker voor dat prijsje. Maar het is inderdaad oefenen! Komt goed ;)

    x Aurélie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb niet zo veel met nep wimpers en heb er ook nog nooit eentje aan gebracht. Voor 1euro is het wel de moeite om uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het lukt mij nooit om nepwimpers op te plekken en als ze dan eindelijk zitten vallen ze er weer af haha ;) Maar voor 1 euro zou ik het zo weer eens proberen want ik vind het altijd wel erg vet als het lukt !
    Liefs Quinty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zien er wel mooi uit! Ik draag eigenlijk nooit nepwimpers.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben wel benieuwd geworden, de wimpers zien er best goed uit! Voor maar €1 ook nog! X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb nog nooit nepwimpers geprobeerd. Het lijkt me zo moeilijk om aan te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke prijs maar ik vind nepwimpers er wel altijd een beetje overdreven uitzien. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind het zo lastig om aan te brengen en bij mij altijd te opvallend, bij anderen vind ik het altijd wel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen