NAILS | Rimmel London: Peachella

by - 07:00


Vorig jaar bracht Rimmel London een nieuwe collectie uit, namelijk de Rita Ora collectie. Een reeks van zeer vrolijke pastelkleurtjes, ideaal voor tijdens de warme zomerdagen. De inspiratie voor deze leuke kleurtjes kwam voort uit de vrije en vrolijke festivalscène. De collectie bestaat in totaal uit 12 nagellakjes, waarvan ik de kleur Peachella ontving. 



De nagellak zit in een gewoon Rimmel London flesje, maar op de dop staan een aantal vrolijke bloemen met een handtekening van Rita Ora. De kwastjes van Rimmel Londen vind ik altijd erg fijn. Je kunt in een vlotte beweging je nagel bedekken met je favoriete kleur.



Een hele zoete en zachte koraaltint. Het is heel moeilijk om de perfecte koraalkleur te vinden, maar Rimmel London slaagt erin om deze perfecte kleur te maken. De kleur is prachtig! Hij spat van je nagels af, maar op een zachte manier. Dekt met twee laagjes.



Wat een ontzettend mooi en perfect kleurtje! Eén van de mooiste koraaltinten die ik ooit ben tegengekomen. De nagellak dekt in twee laagjes en blijft zeker vier dagen op je nagels zitten. Echt een topper! 

Dit lakje won ik op de blog van Lonneke

You May Also Like

26 reacties

  1. Het is de mooiste lak uit de collectie en iedereen heeft m. Niet voor niks want het is evht een musthave.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel gaaf kleurtje.

    Zit dit lakje in standaard in het assortiment? Ik zou deze graag willen voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Ik vind echt een prachtig lakje; de kleur is echt perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaah, echt een heel mooi en lief kleurtje! Perfect voor de zomer <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een leuk kleurtje voor de zomer! Eigenlijk vond ik al die Rita Ora lakjes leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige lak! Ik heb hem nu op mijn nagels

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een heel mooi zomers kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt serieus zulke mooie nagels! Wil je eens een artikeltje doorover schrijven? (: Over hoe je ze vijlt etc. ? Het is een erg mooi kleurtje en bij mij houdt een nagellak het vaak maar één dagje vol, oeps. Dus dan kan ik volgende keer beter eens een kijkje nemen bij het Rimmel schap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. de kleur is prachtig, zelf is dit echt een lak die ik ook nog graag wil aanschaffen ( maar dat geld ook voor de andere kleuren uit deze lijn hihi, je word er gewoon hartstikke hebberig van...)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kleur! Ik heb deze vorig jaar inderdaad al vaak zien voorbijkomen, maar ik was deze collectie al uit het oog verloren! Deze lak ga ik me zeker ooit eens aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kleur!!!!! Leuk met dit weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit vind ik zo'n mooie kleur! Ik wil hem zelf ook nog heel graag hebben, maar de vorige keer dat ik bij Kruidvat was, lag die er niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw dit is echt een mooi kleurtje en ook nog perfect voor het najaar x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb deze kleur ook en vind het zo'n mooi zomers kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kleur! En wat lak je netjes, alles binnen de lijntjes.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een mooie kleur zeg!
    X Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toch wel een mooie kleur op de nagels, had ik niet verwacht toen ik het potje zag!

    BeantwoordenVerwijderen