BEAUTY | E.L.F. Studio Intense Ink Eyeliner

by - 07:00


Met eyeliner heb ik een enorme haat-liefde relatie. De ene keer breng ik hem in één keer perfect aan, de andere keer duurt het een eeuwigheid voor deze goed zit. Ik ontdekte een aantal jaar geleden een geweldige eyeliner van Essence: eyeliner aanbrengen werd plotseling veel makkelijker. Nu ik zag dat E.L.F. een gelijkaardige eyeliner in zijn lijn heeft, kon ik het niet laten om deze eens uit te testen.




De eyeliner lijkt op een grote markerstift. De tip van deze stift ziet er alleszins veelbelovend uit: erg dun, dus daarmee kun je hopelijk prachtige dunne lijntjes zetten. Je moet even goed trekken zodat de dop eraf komt, maar hierdoor weet je dat de stift goed dicht zit en niet snel zal uitdrogen. 


Toen ik een aantal swatches maakte op mijn hand, merkte ik dat de tip van de eyeliner toch niet erg fijn werkt. Naar mijn mening is deze iets te slap, waardoor je veel kans hebt dat de tip na een tijdje wijd komt te staan. De kleur is intens zwart, maar hier merk ik dat de amper zwart komt uit het topje van de het puntje van de eyeliner. Aan de basis is de kleur het sterkst en komt er heel veel af. 


Zoals je kunt zien is deze eyeliner heel intens. Het is geen matte kleur, maar ook niet erg glimmend. Daarnaast kun je de eyeliner moeilijk verwijderen met water, dus een regenbui vormt geen probleem. Het enige minpuntje is het aanbrengen. Het puntje van de tip is vrij zwak en hier komt amper kleur uit. Hierdoor moest ik even 'knoeien' om een dun lijntje te trekken.


De verpakking van deze eyeliner is erg goed. Een grote makerstift met een dop die de stift goed afsluit zodat de eyeliner niet snel uitdroogt. De kleur is intens zwart en blijft een hele dag op z'n plek zitten. Onderweg last van een regenbui? Geen probleem, de eyeliner kan hier zeker tegen. Enige nadeel is dat het puntje van de stift vrij zwak is en hier amper kleur uitkomt. Super jammer, anders was deze zeker mijn nieuwe favoriete eyeliner geworden.

E.L.F. Studio Intense Ink Eyeliner - € 4,00 

Dit artikel bevat producten wat is opgestuurd door een merk of bedrijf. Lees mijn disclaimer.

You May Also Like

21 reacties

  1. Jammer dat de punt van de eyeliner zwak ik dan zou het voor mij als leek helemaal een ramp worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit maar ben er al geen ster in. Dan ook nog een wat zwakker puntje. Hij is wel heel mooi zwart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben voor het eerst op je blog en wauw ik ben nu al fan! Wat een mooie en persoonlijke vormgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het wel een mooie eyeliner. Ik ben ben alleen een ramp met het aanbrengen daarvan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer van de puntje van de eyeliner. Ik vind het er wel mooi uitzien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat jammer dat het puntje niet echt helemaal perfect, want de kleur vind ik wel heel intens...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer, je kan er nochtans een mooi dun lijntje mee maken zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne review jammer dat de punt zwak is verder krijg je best veel goeds voor €4,00.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer van de zwakke punt, maar voor de rest lijkt hij me erg fijn! De kleur ziet er heel intens uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat hij 'tegen' regen kan! Alleen balen dat hij minder aanbrengt, anders was het vast een perfecte eyeliner geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat het wat tegenvalt! Zelf gebruik ik nooit eyeliner, gewoon omdat ik te slecht ze. Daar baal ik wel van haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat jammer dat het tegen valt, ondanks dat vind toch dat je er wel een mooi lijntje mee hebt gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het resultaat wel mooi eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het resultaat vind ik er goed uitzien, ik heb ook altijd moeite voor eyeliner aan te brengen! Soms lukt het en dan weer niet, grrr zo irritant! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hoor steeds meer positieve dingen over ELF. Ik vind de eyeliner er ook echt niet slecht uitzien, wanneer hij is aangebracht. Wel zonde dat het zoveel moeite kost om er wat uit te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jammer dat je wat moest 'knoeien' het is al zo'n gedoe! En herken wat je schrijft. De ene dag zit ie zo perfect en de andere dag is het 1 grote irritatie! Ik heb eentje van Essence, waterproof en kan er goed mee overweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het resultaat ziet er goed uit alleen wel jammer dat het aanbrengen lastig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jammer van die punt! Elf heeft anders wel heel fijne producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het resultaat ziet er wel goed uit! Alleen jammer dat de punt vrij zwak is, dat maakt aanbrengen toch wat minder makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. jammer van het puntje van de stift ♥ de pigmentatie ziet er wel goed uit xx

    BeantwoordenVerwijderen