BEAUTY | Catwoman Halloween look

by - 09:16


De dag voor Halloween weet je nog altijd niet in wat je je moet verkleden. Ook heb je geen tijd meer om naar de winkel te gaan voor leuke maskers of een leuk kostuum. Geen paniek! Ik laat je vandaag zien hoe je heel makkelijk catwoman kunt namaken. Heb je een zwarte broek en trui? Nou, dan word je dit jaar catwoman!



Bij deze look is de basis zeer belangrijk. Je wilt een heel egaal gezicht creëren. Breng daarvoor eerst concealer aan op onzuiverheden en donkere kringen Werk deze goed in de huid. Vervolgens neem je een foundation en breng je deze aan over je hele gezicht. Ook dit werk je goed in. Poeder alles goed af zodat je niet gaat glimmen.


Tijd om je gezicht helemaal om te toveren tot een catwoman gezicht. Zwarte eyeliner, mascara en oogpotlood zul je hiervoor nodig hebben. Begin met de ogen. Met behulp van eyeliner trek je rond je ogen een zwarte lijn. Vervolgens zul je aan de binnenkant van je ogen en de buitenkant een scherpe lijn trekken zodat je kattenogen verkrijgt. De onderste en bovenste waterlijn kleur je goed zwart en als laatste breng je mascara aan.


Nu de ooglook klaar is, kunnen we overgaan tot het laatste onderdeel van deze look. Maak een stukje van je neus zwart en trek een lijn dat loopt vanaf je neus tot je bovenlip. Trek enkele snorharen en maak je bovenlip goed zwart. Helemaal op het einde, maakte ik mijn wenkbrauwen zwart. Dit versterkte de ooglook en maakte het net wat enger. Heb je een zwarte broek en trui? Trek deze dan alvast aan, want zo ben je een echte catwoman!


Veel Halloween plezier! 

You May Also Like

13 reacties

  1. Oh, echt een hele leuke look! Halloween hoeft niet altijd creepy te zijn! Mooie foto's trouwens, je haar zit zo leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie look Michaela! Wij vieren hier helaas geen halloween.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke look en wat staat die donkere make up toch altijd goed bij de kleur van je ogen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij mooie ogen zeg. Leuke look, ik zou elke dag als catwoman de deur uit willen lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Als je wel iets wilt doen, is dit echt perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan! Ik vind je ogen vooral heel mooi zo, ze zijn ook zo fel blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke look! Mooi gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb al een tijdje geen blogs meer gelezen dus misschien dat dit daarom een late reactie is. maar Wat zie je blog er leuk uit! En toffe blognaam ook! (: Weet je, als ik aan Halloween denk denk ik meteen aan de meeste zotste lelijkste kostuums, maar dit ziet er echt nog mooi uit! Zo zou ik nog durven rond te lopen. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind jou echt bizar knap zonder makeup, dat heeft vrij weinig te maken met dit artikel maar je bent echt pretty!

    De look vind ik ook erg leuk, al is deze reactie best laat..

    BeantwoordenVerwijderen