City Skyline Nail Art

by - 07:00


Puh, wat was het gisteren koud! De herfsttemperaturen zijn weer helemaal terug. Dikke truien, warme sokken en een glaasje warme chocomelk zijn meer dan welkom. Ook wordt het weer wennen dat het 's avonds snel donker is. Dat laatste inspireerde me voor een nieuwe nail art: City Skyline Nail Art.



Voor deze nail art maakte ik gebruik van een make-up sponsje. Hierop bracht ik een blauwe en paarse kleur aan. Deze stempelde ik op mijn nagels en liet het even drogen. Hierna bracht ik met een zacht kwastje enkele vormen van gebouwen aan. Met een dotting tool en een geel lakje maakte ik rondjes die ramen voorstellen. Verwijder de nagellak rondom je nagels, top coat erover en je bent klaar.



Wat vind jij van deze City Skyline?

You May Also Like

43 reacties

  1. Dit is echt heel gaaf gedaan, mooi hoor! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, super mooi gemaakt! Deze nail art onthoud ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een prachtige nail-art! Je bent er echt ontzettend goed in! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaaauw, ziet er echt ontzettend gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof! Het doet me een beetje aan sinterklaas denken. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je het leuk gedaan zeg... heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Deze nail-art is echt iets voor mij! Ik ben gek op die skylines :) Wat onwijs goed gedaan,geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt hoor! Ik heb altijd al willen weten hoe dit werd gemaakt. Toffe foto's erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dat heb je echt super goed gedaan! Echt heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt super leuk gedaan! De stappen zijn ook gewoon goed te volgen dus ik ga het zeker eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan en duidelijke uitleg! Ik ga het ook eens proberen. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, hoe tof! Het ziet er super ingewikkeld uit, maar volgens mij moet dit mij ook nog wel lukken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw zo'n mooie nailart! Ik wou dat ik het zelf ook zo mooi kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, echt heel erg mooi gemaakt. Deze staat al een hele tijd op mijn: Nog te maken nail arts lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk! Ik heb dit onlangs ook gemaakt. Best wel fijn werk met die gebouwen tekenen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wauw zeg, hoe leuk is dit gedaan! Dit vind ik één van je leukste creaties tot nu toe, echt knap!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw echt supermooi gedaan! Helaas heb ik te fel last van trilhandjes haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat mooi! Echt heel gaaf gedaan knap hoor! x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje. Ik doe het je niet na! Prachtig, gewoon perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowww heel knap gedaan! Het lijkt me best moeilijk om te maken! Maar ik ben ook écht niet goed in nail-art! Het ziet er mooi uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel knap gemaakt! Dat zou ik dus écht niet kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, the design looks so cool!
    If you put petroleum jelly (Vaseline) on your skin first, you can wipe the nail polish off easily afterward.
    ChicAndAlluring.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuke nailart! Ik krijg spontaan zin om mijn nagels te lakken, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een origineel idee! echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gradiënts maken is zo leuk om te doen! Mooi geworden met die skyline, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen