Halloween Nail Art

by - 06:47


Het duurt niet erg lang meer tot al de doden weer uit hun graf zullen verrijzen. Natuurlijk moest ik toch ook een nail art maken voor Halloween! Vooral rond een bepaald thema een nail art maken, is super leuk. Ben je niet te vinden voor een kostuumfeestje? Test dan zeker eens een Halloween nail art uit! 




Ik creëerde vier verschillende items. 
  • De eerste nail art is een heksenhoed. Lak je nagel in een grijze kleur, trek hierdoor een zwarte lijn en met een andere kleur trek je hier rond een vierkantje. 
  • Voor het monster lak je een nagel in een groene kleur. Ga dan met een zwarte striper te werk: teken ogen, een mond en haar. 
  • Als je het oog wilt maken, lak je eerst je nagel wit. Hierna trek je met een rode kleur een dun lijntje rond je nagel. Zet in deze kleur wat streepjes voor de rode aders. Nu maak je een rondje dat dient als iris en zet je hierin een zwart puntje voor de pupil. Met wit kun je nu wat details aanbrengen. 
  • De laatste nail art is een pompoen. Lak je nagel in een oranje kleur, trek met een zwart lakje ogen, een neus en een mond. Ga hierna met een geel kleurtje over de zwarte lak.



Doe jij dit jaar iets rond Halloween?

You May Also Like

34 reacties

  1. Wat creatief! Ziet er super spannend en eng uit, leuk gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De heksenhoed herkende ik niet meteen, het oog is wel erg vet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een creatieve nail art, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er moeilijk uit om te maken, maar het resultaat mag er zijn! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan! Lijkt me best moeilijk, maar het ziet er heel strak uit! Creatief bedacht! Jij bent al ready voor halloween haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat tof gedaan zeg! Heel creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Creabea hoor! Vooral de oogbal vind ik heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, prachtig gedaan weeral! ♥

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke Halloween nails! Ik heb ook nog wat leuks bedacht, heel anders dan die van jou, misschien maak ik ook nog zoiets ^^ ik weet het nooit zo goed haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Wat creatief! Heb je mooi gedaan! Ik volg je via bloglovin! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig!! En dat oog hahaha super :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het echt knap dat je elke keer van die mooie creaties maakt op je nagels <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke art! Je bent echt goed met nagels :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke nailart! Heel creatief gedaan meid! :)

    Liefs, Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super creatief, ik vind het pompoentje vooral erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave nail art! Met name die op je ringvinger.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. haha wat tof gedaan! ik houd van halloween diy's, ik kan er niet genoeg van krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt super leuk gedaan, ik zag ze al op Instagram en ik vond ze gelijk leuk! Zeker dat oog is mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahaha, dat oog, helemaal geweldig! Leuke nailart, ik heb zelf niet echt plannen voor halloween, maar moest er toch nog iets komen, ga ik dit zeker uit proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow vooral die Frankenstein vind ik ontzettend leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuke nail-arts ♥ ik ben ook bezig met nail-arts voor halloween xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke en creatieve halloween nailart! :D Super leuk en mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh superleuk gedaan! Vooral dat oog vind ik zo cool ^^

    BeantwoordenVerwijderen