E.L.F. Stipple Brush

by - 07:00


Vorige week kwam de unboxing van mijn E.L.F. pakketje online. Jullie waren allemaal erg benieuwd naar de producten, dus verwacht je maar aan een hoop reviews! Beginnen doe ik met de Stipple Brush, aangezien daar veel vraag naar is. De Stipple Brush is een enorme hype onder bloggers. Het zou foundation op een natuurlijke en subtiele manier aanbrengen. Doet de Stipple Brush van E.L.F. dit ook?


De kwasten van E.L.F. zijn te herkennen aan de zwarte basis en de witte uiteinden. Ik vind het erg handig dat deze kwast aan de uiteinden wit is. Je ziet sneller dat je kwast vuil is, geen excuses meer om je kwasten niet grondig te reinigen. De haartjes van deze kwast zijn heerlijk zacht. Wat me wel opviel is dat deze kwast enorm fluffy is. Ik had verwacht dat deze veel steviger zou zijn om net dat mooie resultaat te geven. Dus, laten we dat meer eens uittesten! 


Poeder, blush en bronzer aanbrengen doe je het beste met deze kwast. Maar waarom niet foundation proberen? Ik breng altijd foundation aan met mijn vingers. Met je vingers kun je makkelijk overal bij, maar echt een natuurlijk effect geeft het niet. Ik deed de ultieme test: op de ene helft van mijn gezicht bracht ik foundation aan met mijn vingers aan en op de andere helft met deze kwast. 

Ja hoor, je ziet duidelijk verschil! Op de kant waar ik mijn vingers gebruikte zie je de foundation goed zitten. Echt geen natuurlijk en mooi effect. De kant waar ik de foundation aanbracht met de Stipple Brush ziet er totaal anders uit. Je ziet de foundation niet zitten, maar een mooie dekking is er wel. Ik wist niet dat een kwast zoveel effect kon hebben, wauw! 

Ik ben tevreden over deze kwast! Foundation breng je op een subtiele manier aan en dankzij deze kwast wordt de foundation ook goed verdeeld over je gezicht. Ook poeder, blush en bronzer kun je met de Stipple Brush aanbrengen. Een stipple brush die net wat steviger is dan deze zal wel fijner werken en een nog beter resultaat geven, maar toch ben ik aangenaam verrast. Een goedkope kwast die goed werk levert, daar zeg je toch geen nee tegen?! 

E.L.F. Stipple Brush - €4,00 per stuk


Dit artikel bevat een product wat is opgestuurd door een merk of bedrijf. Lees mijn disclaimer.

You May Also Like

23 reacties

  1. Klinkt als een goede kwast deze wil ik zeker ook eens gaan proberen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een fijne kwast! Ik heb ook zoiets.. maar dan van Ebelin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat ik deze ga bestellen. Heb nu een kwast van Flormar maar ik vind deze niet heel fijn. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit klinkt heel erg prettig in gebruik, een fijne tip eigenlijk om te onthouden ...thanx!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu wordt ik ook enthousiast zeg en dat voor €4,00.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt mij wel een hele fijne kwast! Ik ga hem zeker onthouden, want de prijs is ook erg prettig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw hij klinkt wel echt heel goed zeg! Dit moet ik onthouden voor als ik weer een keer bij elf ga bestellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt mij een fijne kwast. ELF heeft sowieso leuke producten! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij klinkt erg fijn! Vooral voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw de kwast ziet er mooi uit. Klinkt als een fijne kwast. Kwast ziet er zoo lekker flufffehhhh uit!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb hier de mini variant van, maar die vind ik helaas helemaal niet fijn. De gewone stippling brush van Zoeva gebruik ik dan wel weer heel veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fijne kwast! Ik had nooit gedacht dat je best een kwast kon gebruiken om foundation aan te brengen. Ik doe dat altijd met mijn vingers of met een sponsje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, goed dat je het experiment aanging om de ene helft met je vingers op te doen en de andere met de kwast! Ik moet zelf alles qua crèmes zoals foundation, concealer en alle andere vettige troep vermijden nu in de puberteit. Maar van zodra mijn huid er klaar voor is ga ik een stipple brush eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oe dat klinkt goed zeg! Ik draag dan geen foundation, maar voor bijvoorbeeld crème blushes lijkt hij me ook heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die lijkt me wel fijn, zeker voor die prijs. Mijn huidige kwast is eigenlijk wel aan vervanging toe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hee deze wilde ik al eens bestellen, maar ik wist niet of het wat zou zijn. Ik moet zeggen dat hij er niet WOW uit ziet, maar je klinkt enthousiast!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klinkt goed! Zelf gebruik ik geen kwasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Klinkt heel positief en de prijs is ook heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen