Rimmel London Magnif'Eyes

by - 07:00


Rimmel London heeft prachtige mono oogschaduws in haar collectie. Een tijdje terug ontving ik één van deze mono oogschaduws dankzij een winactie. Het product is misschien heel gewoontjes, maar de simpliciteit van een product is soms een reden waarom ik het zo mooi vind. Deze oogschaduw hoort thuis in die categorie.


Zoals ik al aangaf, is de verpakking vrij simpel. Toch vind ik dat de mono oogschaduws van Rimmel Londen een bepaalde uitstraling hebben. Zeker het patroontje van deze oogschaduw zorgt voor een chique uitstraling. Een product waarbij het kriebelt om deze te kunnen gebruiken. 



In totaal zijn er acht verschillende kleuren van oogschaduws binnen de Magnif Eyes lijn: zwart, grijs, taupe, lichtroze, donkergroen, fel blauw, brons, roze. De kleur die ik heb is lichtroze. Bij de andere oogschaduw valt het harder op dan bij deze, de kleurtjes knallen echt uit het doosje en hebben een super mooie glans. 




Het patroontje van Rimmel London maakt het toch echt helemaal af. Een product dat er mooi uitziet, vind ik fijner om te gebruiken dan een product met weinig uitstraling. Ik heb natuurlijk nu wel een bepaalde verwachting over dit product. Eens kijken hoe het gesteld is met de pigmentatie.


Doordat ik een heel lichte huid heb, valt de kleur een beetje weg. Er verschijnt vooral een enorme glans op mijn huid. Een hele subtiele kleur, daar houd ik wel van. 




Ik maakte een ooglook met de oogschaduw van Rimmel London en een bruine kleur van een ander oogschaduwpalette. Op mijn ooglid verscheen meteen een erg mooie glans. Je kunt hem ook gebruiken als een highlighter voor in je binnenste ooghoeken of voor op je wenkbrauwbot. 



De Magnif'Eyes Rimmel London in de kleur 004 heeft me zeker niet teleurgesteld. Als je houdt van een heel subtiele kleur dan is dit zeker iets voor jou! De oogschaduw blijft lang zitten en het pigment is zeer goed. Op je ooglid verschijnt een prachtige glans. Je kunt hem perfect gebruiken als highlighter waarvoor hij ook eerder bedoelt is. Hij zit tussen het koele en warme in. Ik wil zeker ook eens de andere oogschaduws van de Magnif'Eyes testen, want daar zitten volgens mij ook een aantal pareltjes tussen. 

De Rimmel Magnif’Eyes oogschaduws zijn voor €7,49 per stuk te koop bij diverse drogisterijen.

You May Also Like

0 reacties