Easter Bunny DIY

by - 07:00


Weet je wat ik zo leuk vind aan de feestdagen? Decoratie! Alle winkels spelen in op de feestdagen en soms kan ik echt niet weerstaan aan al die prachtige items. Wanneer er weer een feestdag voor de deur staat, loop ik veel winkels binnen en ga ik opzoek naar inspiratie voor een leuke DIY. Tja, als student gooi je niet al het geld door ramen en deuren. Vandaag stel ik jullie mijn zelfgemaakte paashaas voor. Ik leg stap voor stap uit hoe je deze makkelijke DIY kunt maken.


Voor deze DIY heb je items nodig die iedereen wel in huis heeft. Heb je toch geen krant? Geen probleem. Neem dan een reclamefolder, daarmee kun je ook dit paashaasje maken.


Het eerste wat je doet, is de vorm van je kader overtekenen op het papier en dit uitknippen. Op het papier gaan we straks het konijntje vastplakken. 



Neem nu een stukje krant. Hier gaan we een grote en een kleine cirkel uitknippen en twee oortjes. Let op, aan de onderkant van de grote cirkel trekken we een rechte lijn en knippen het onderste ronde gedeelte van onze cirkel af. Zo gaat het lijken alsof dit konijntje zit.



Nu gaan we alles op ons papier vastplakken. Begin eerst met de oortjes, dan de kleine cirkel en hierna de grote cirkel. Voor het staartje gebruiken we een stukje wat dat we vastplakken op de grote cirkel.





Een erg makkelijke en snelle DIY. Je kunt het eventueel nog opvrolijken door bij het konijntje gras te tekenen of lekkere paaseitjes. Laat je fantasie de vrije loop! 

You May Also Like

0 reacties