Foto op hout bij Webprint

by - 07:00


Vorig jaar besloot ik om van kamer te veranderen. Mijn zus ging dat jaar op kot en omdat mijn kamer veel te klein was, verhuisde ik naar haar kamer. Ik maakte van de gelegenheid gebruik om alle spullen vanuit mijn kindertijd eindelijk eens weg te gooien. Ook alle oude posters gingen de vuilbak in waardoor er wel wat lege, witte muren overbleven. Het werd tijd om daar verandering in te brengen. In samenwerking met Webprint mocht ik een foto op hout laten afdrukken. Ik koos voor de stad van de liefde, Parijs.


De afbeelding liet ik afdrukken op een formaat van 60x30 cm. Ik wilde namelijk een langwerpige afbeelding voor boven mijn bed zodat de ruimte wat groter lijkt. De foto liet ik afdrukken op populierenhout. De plaat heeft een dikte van 9mm.


De website van webprint is heel overzichtelijk. Het onderwerpen van je product is zeer makkelijk. Je hebt zelfs de mogelijkheid om je afbeelding een speciaal effect te geven. Zo kun je bijvoorbeeld een afbeelding in zwart-wit laten afdrukken. Daarnaast vind ik het ook erg handig dat webprint je op de hoogte houdt van je bestelling. Als je bestelling klaar is voor verzending, krijg je een mail zodat je ongeveer kunt inschatten wanneer de pakjesman voor je deur staat.


Je bestelling wordt heel goed ingepakt waardoor de kans op beschadiging heel klein is. Daarnaast worden er ook bevestigingsmaterialen meegeleverd zodat je de foto snel aan je muur kunt hangen. De kwaliteit is super! Ook al was de foto niet super scherp, toch ziet deze er op de houten canvas er prachtig uit.

De houten plaat is afgewerkt met een white wash laag. Deze geeft het hout een witte ondergrond, waardoor de nerven heel subtiel te zien zijn in je foto. Hierdoor krijgt je foto een heel natuurlijke uitstraling. Populierenhout is lichtgeel van kleur en dat geeft een heel bijzonder effect aan je foto.


Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe wanddecoratie. Het oogt veel volwassener en het past ook erg goed bij de rest van mijn kamer. Wil je foto's laten afdrukken, een fotoalbum maken of ben je op zoek naar een fotogeschenk? Neem dan zeker eens een kijkje op de site van Webprint. Een mooie kwaliteit foto's en een snelle levering!

Dit artikel bevat producten wat is opgestuurd door een merk of bedrijf. Lees mijn disclaimer.

You May Also Like

0 reacties