Sweet Kiss Lipstick Mimididi

by - 07:00


Lipbalsem potloden zijn momenteel razend populair. Dergelijke potloden verzorgen je lippen en geven ze een mooie kleur. Naast de lipbalsem potloden bestaan er ook lipsticks die je lippen verzorgen en tegelijkertijd een leuk kleurtje geven. De lipstick van Mimididi doet ons dit beloven. Benieuwd of hij deze belofte waarmaakt? Lees dan zeker even verder. 


De huls waarin de lipstick zit, is zeer schattig. Vooral de vorm vind ik er erg leuk uitzien. Het oogt vrij luxueus. De dop van de huls is bovenaan doorzichtig waardoor je de kleur van je lipstick goed kunt zien.


De lipstick is zeer goed gepigmenteerd, maar ik moet je wel even teleurstellen over de kleur. Op mijn huid ziet de lipstick er erg rood uit, maar op de lippen neigt deze eerder naar het roze. Hier zie je ook goed dat de lipstick eerder mat is en een aantal subtiele glitters bevat.


Hier zie je heel goed de kleur, eerder felroze. De textuur van deze lipstick staat me erg aan. Hij glijdt zeer goed over je lippen en is vrij romig. Je voelt amper dat je een lipstick op je lippen hebt. Ook gaat deze absoluut niet in de lijntjes zitten. Is deze dan ook echt hydraterend? Ja zeker! Na gebruik voelen mijn lippen veel zachter en heb ik geen last meer van droge plekken of velletjes. 

De kleur is niet echt mijn ding. Ik heb een vrij blanke huid en als je dan een felroze lipstick gebruikt, ziet dit er meteen barbie-achtig uit. Heel jammer, want in een andere kleur zou ik deze lipstick echt vaak gebruiken. 


De lipstick hydrateert mijn lippen goed. De kleur zelf is niet echt mijn ding, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Doordat deze lipstick als een soort van balsem functioneert, slijt de kleur na een tijdje van je lippen. Het is niet zo dat je plotseling geen kleur meer op je lippen hebt. Er blijft een zachtroze kleur achter, dus je ziet nog goed dat je lipstick op hebt. Moest ik hem in een ander kleurtje hebben, werd deze meteen een van mijn favoriete lipsticks.

Sweet Kiss Lipstick Mimididi kun je vinden bij BornPrettyStore voor $3,99. Ik heb voor jullie ook een kortingscode: CREH10. Hiermee krijg je 10% korting!

Dit artikel bevat producten wat is opgestuurd door een merk of bedrijf. Lees mijn disclaimer.

You May Also Like

0 reacties