Easter bunny nail art

by - 07:00


Bijna Pasen! Eindelijk weer een excuus om veel chocolade te kunnen eten. Wat een prachtige creaties liggen er in alle bakkers. Ik zou er bijna niet van durven eten. In de bakker hier om de hoek liggen allemaal chocolade mereleitjes die me inspireerde voor een nail art. Deze kwam vorige week online (klik). Deze week liet ik me inspireren door de leuke, maar vooral lekkere paashaasjes. Zij spelen vandaag een hoofdrol in mijn nail art.



Lak twee nagels in een blauwe kleurtje en de twee andere nagels in een nude kleurtje. Teken nu op de nudekleurige nagels een konijntje. Zet een grote witte cirkel met je kwast en maak twee oortjes. Met een roze kleur trek je in de oortjes een lijn en maak je een neusje. Met een zwarte kleur maak je vervolgens ogen, een mond en snorharen. Je kunt er eventueel nog een leuk strikje bij tekenen. 

Voor de blauwe nagels ga je aan de slag met een dotting tool. Neem een wit lakje en zet met behulp van de dotting tool allemaal stipjes op je nagel. Als laatste stap neem je een top coat en ga je hiermee over elke nagel.




Ben jij helemaal klaar voor Pasen?

You May Also Like

0 reacties