Rimmel London Lasting Finish Colour Rush

by - 07:00


Dikke lippotloden die je lippen verzorgen, maar ook een leuk kleurtje geven, zijn helemaal 'in'. Vele merken brachten dergelijke producten op de markt, dus ook Rimmel kon niet achterblijven. Ik heb al een tijdje deze nude kleurige lippenbalsem van Rimmel in mijn stash liggen en ik kan je alvast verklappen dat ik dit product super fijn vind. Klik zeker verder om meer te weten te komen over de Rimmel London Lasting Finish Colour Rush.


Ken je de NYC Twistable Lip Colors? Daar lijken ze zo hard op! Rimmel belooft ons dat deze lippotloden je lippen een intenste en hippe kleur geven en tegelijkertijd je lippen verzorgen. Daarnaast zou deze lippenbalsem een hele dag blijven zitten en niet plakkerig aanvoelen. 

De verpakking ziet er alleszins erg mooi uit. Het product zit in een stevige en dikke verpakking. Wanneer je aan de onderkant van deze verpakking draait, schuift het potlood naar omhoog. Je hebt hier dus geen aangepaste puntenslijper voor nodig, super handig. 



Dit is de kleur van het lippotlood. Je zou denken dat het eerder een bruinige kleur is, maar de kleur neigt eerder naar het oud roze. Het product is goed gepigmenteerd en geeft dan ook veel kleur af. De lippotloden glijden echt over je huid en hebben een fijne substantie. 



Drive me nude - dat is de naam van dit lippotlood - is een kleur die me erg goed bevalt. Nude kleuren draag ik eerlijk gezegd nooit, maar dit product heeft ervoor gezorgd dat ik toch eens wat vaker naar de nude kleurtjes moet kijken. Een mooi en neutraal kleurtje! 



De Colour Rush lippotloden hebben me aangenaam verrast. De pigmentatie is top! Rimmel beweert dat de lippenbalsems een hele dag op je lippen blijven, maar dat is niet waar. De kleur blijft ongeveer drie uur goed op je lippen zitten. Hierna blijft er nog wel een zachte lichtroze kleur achter op mijn lippen. Je hebt hierdoor dus steeds een kleurtje op je lippen waardoor het helemaal niet nodig is om bij te stiften. Mijn lippen worden super goed gehydrateerd en voelen zacht en fijn aan. Wat een topproduct! 

De Rimmel London Lasting Finish Colour Rush lippenbalsems zijn te koop bij drogisterijen voor €9,99 per stuk.

You May Also Like

0 reacties